• Предложение за сървъра QuadGS.COM # Zombie Plague
Мястото на всички излишни теми!
Заключено
Аватар
BlackDevil
Потребител
Потребител
Отговори в темата: 1
Мнения: 138
Регистриран на: преди 4 години

Re: Предложение за сървъра QuadGS.COM # Zombie Plague

Мнение от BlackDevil »

Предложенията са добре обмислени, и мисля че ще помогнат много за развитието на сървара. За
Аватар
Polizei
Потребител
Потребител
Отговори в темата: 1
Мнения: 33
Регистриран на: преди 4 години

Re: Предложение за сървъра QuadGS.COM # Zombie Plague

Мнение от Polizei »

GAMEPLAY
1.-Замяна на Raptor Mode със стандартния Plague Mode (равен брой zombies/humans, 1 Survivor, 1 Nemesis)- За това съм ЗА

2.Добавяне на гъста мъгла/почти пълно затъмнение при Assassin Mode ИЛИ увеличаване кръвта на Assassin-a- Кръвна на Assasina зависи от броя играчи в сървара,тоест колко повече играчи има в сървара толкова повече ХП има и Assasina

3.Премахване на Smoker или Climber или замяната на едно от тях с Blinker (примерно на 1 infection или 1 kill да се дава блинк, максимума по всяко едно време да е 2 блинка). Тъй като вече има multi-jumper, високите места лесно се стигат така или иначе, Smoker/Climber единствено правят почти невъзможно оцеляването в тунели или в затворени и малки мапове (примерно toxic_house2)- Не е точно така винаги имаш шанс да избегнеш атаката на Smoker или Climb,Smokera има определен dmg и те пуска draga на Smokera, а отностно Climbera той има малко ХП и лесно може да бъде убито така,че аз това предложение за премахване на едно от двата класа зомбите съм против

4.Добавяне на опция за купуване на HP когато си Human, но да е с висока цена за да не се прекалява (примерно 15AP, +100 HP)- Съгласен съм

5.Премахване на възможността Nemesis да ползват специалните за нормални Zombie типове умения. Като компенсация да се добави +1 Multi Jump и увеличаване на една от стойностите (Speed, Gravity, HP), както и по-малко време нужно за правенето на Leap- Мисля че това предложение няма какво да се коментира.Всеки играч има зомби с което е най-добър и е нормално при Немесис да използва уменията на зомбито с което е добър.

6.Увеличаване скоростта на Big Zombie поне до нормалното за Human ниво. Като компенсация може да се намали Gravity или леко да се увеличи Knockback.- Тук съм съгласен BIg зомбито найстина е направено с доста ниска стойност на скоростта. Ще бъде оправено.

7.Преименуване Tight Zombie на Multi-Jump Zombie с цел по-добра яснота - Мисля че е достатачно обяснено в описанието на Tight зомбито какво може и какво не

8.Увеличаване кръвта на Nemesis само при Armageddon Mode. - Съгласен съм

9.Намаляване цената на Night Vision - Може да се коригира

10. Увеличаване осветителния радиус на Flare - Радиуса е достатъчет

11.Дебъгване или премахване на Dual MP-5 и Pipe Bomb, засега само даваш AP на вятъра - Защо да са на вятъра АР?


12.Оптимизиране на Buy Menu-то (премахване на несъвместимите опции) според това дали си Human или Zombie - Кой са несъвместимите опции?Посочи ми ги

13.Survivor да може да прави AP, но много по-бавно от стандартното. Примерно 5к DMG = 1AP. - Не съм съгласен с това,не може всичко да дава АР играта става безмислена и леста

14.По-голям шанс за Multiple Infection. - Съгласен съм с теб.Ще го оправя

15.Премахване на Drag Ability от Zombie Buy Menu - Защо?

SERVER

1.Не знам дали точно е бъг, но след започването на мод, има тенденция все по-често (понякога рунд след рунд) да има модове и това може да продължи от порядъка на 5-10 рунда. - Това не е бъг,сървъра сам избира какъв мод да пусне,найстина понякога ги повтаря,но ще се опитам да поправя това нещо

2.Добавяне на повече мапове във Voting Map Pool-a. Често се въртим между 3-4 мапа и няма особено разнообразие. - Има над 10 мапа мисля че има разнобразие

3.Система която да наказва играчи (примерно 30 секунди, или отнемане на AP) които по време на активен рунд пишат retry с цел избягване на неблагоприятна ситуация - Това е забранено в сървъра наказва се на банн за определено време

4.Добавяне на някакъв тип награда при завършване на първо място в Top15. Би помогнало с популяризирането на сървъра - Тук съм апсолютно съгласен с теб.Ще го обсъдим с колегите какви ще са наградите

5.Anti-Lag система. Понякога влизат хора с твърде много лаг и пречат доста - Да така е ще вземем мерки за това
Аватар
Nedev
Потребител
Потребител
Отговори в темата: 1
Мнения: 26
Регистриран на: преди 4 години

Re: Предложение за сървъра QuadGS.COM # Zombie Plague

Мнение от Nedev »

GAMEPLAY
1.-Замяна на Raptor Mode със стандартния Plague Mode (равен брой zombies/humans, 1 Survivor, 1 Nemesis)- ЗА

2.Добавяне на гъста мъгла/почти пълно затъмнение при Assassin Mode ИЛИ увеличаване кръвта на Assassin-a- Кръвна на Assasina зависи от броя играчи в сървъра,тоест колко повече играчи има в сървъра толкова повече ХП има и Assasina+това има супер спиид,one shot all.Ако мерника ви е крив,ваш проблем.

3.Премахване на Smoker или Climber или замяната на едно от тях с Blinker (примерно на 1 infection или 1 kill да се дава блинк, максимума по всяко едно време да е 2 блинка). Тъй като вече има multi-jumper, високите места лесно се стигат така или иначе, Smoker/Climber единствено правят почти невъзможно оцеляването в тунели или в затворени и малки мапове (примерно toxic_house2)-Освен,че Пуска Смоукера при определен ДМГ,има начин и с Климб . Ако знаеш къде да стреляш.В последствие се подразбират тези неща със зомбитата,споменавам от личен опит.Има чалъм за всичко,акъл се иска.

4.Добавяне на опция за купуване на HP когато си Human, но да е с висока цена за да не се прекалява (примерно 15AP, +100 HP)- ЗА

5.Премахване на възможността Nemesis да ползват специалните за нормални Zombie типове умения. Като компенсация да се добави +1 Multi Jump и увеличаване на една от стойностите (Speed, Gravity, HP), както и по-малко време нужно за правенето на Leap- Немезис не трябва да се пипа.Добре си е така.Относно специалните умения,връщаме се на предния отговора от предния ми въпрос.

6.Увеличаване скоростта на Big Zombie поне до нормалното за Human ниво. Като компенсация може да се намали Gravity или леко да се увеличи Knockback.- Евентуално само скоростта.

7.Преименуване Tight Zombie на Multi-Jump Zombie с цел по-добра яснота - Ако някой,не му е ясно кое зомби какво прави,може да ми пише на лс, лично ще му обясня. Против(безсмислено).

8.Увеличаване кръвта на Nemesis само при Armageddon Mode. - Съгласен съм

9.Намаляване цената на Night Vision - За,на 5 ап.

10. Увеличаване осветителния радиус на Flare - Радиуса е достатъчен.

11.Дебъгване или премахване на Dual MP-5 и Pipe Bomb, засега само даваш AP на вятъра - Защо да са на вятъра АР?Явно не знаете как да ги използвате,и какъв е умисъла от тях.(попитайте ..)


12.Оптимизиране на Buy Menu-то (премахване на несъвместимите опции) според това дали си Human или Zombie - Посочи кои по точно.

13.Survivor да може да прави AP, но много по-бавно от стандартното. Примерно 5к DMG = 1AP. - Против,АП се събират лесно от останалите модове на игра.

14.По-голям шанс за Multiple Infection. - За

15.Премахване на Drag Ability от Zombie Buy Menu -ТВЪРДО ПРОТИВ.

SERVER

1.Не знам дали точно е бъг, но след започването на мод, има тенденция все по-често (понякога рунд след рунд) да има модове и това може да продължи от порядъка на 5-10 рунда. -Не е бъг,сървъра пуска рандом. Лично аз съм бил зм 3-4 пъти подред,но от цялото ми за почване на игра в този сървъра ,не съм виждал повече от 2 различни мода един след друг.Ако стана свидетел на нещо подобно,ще имам друго мнение по въпроса следователно.

2.Добавяне на повече мапове във Voting Map Pool-a. Често се въртим между 3-4 мапа и няма особено разнообразие. -Има достатъчни карти за игра. Относно тези които се въртят сега.След влизането на правилата от Понеделник 15.07.2019. Със сигурност няма да е така.Ще има разнообразие на картите.

3.Система която да наказва играчи (примерно 30 секунди, или отнемане на AP) които по време на активен рунд пишат retry с цел избягване на неблагоприятна ситуация - Излишно.Прочети правилата на ЗМ сървара.Относно тези които Ретрайват,има хронология в конзолата ,снимаш пращаш,и всичко е точно.

4.Добавяне на някакъв тип награда при завършване на първо място в Top15. Би помогнало с популяризирането на сървъра - Може

5.Anti-Lag система. Понякога влизат хора с твърде много лаг и пречат доста - Защо аз нямам никакъв проблем с лага до сега? Доста фактори има по този въпрос.Доставчика,скоростта ви.Директна връзка,Wi-fi и още много,имам съвети за намаляне на лаг точно в цс,ако някой се интересува на лс.




П.П.
Може поста ми да е малко по агресивен, НО ще кажа пак и за пореден път. Пичове ТВЪРДО против съм и за напред ще бъда за Джет,Бат и всичко свързано с по голяма гравитация от х2 Jump.Има хора с ограничено време за игра. Ако 1/3 от времето на този човек,мине в чакане на някои си да се катери някъде,то този човек следователно няма да се върне да играе при нас,и ще загуби интерес.ТВЪРДО против съм и за сейф на ап. Има начин за справяне на всеки един вид зомби,имате идеи това е супер.НО това че на някой не му изнася и играта му е трудна,си е негов проблем.Не караме никой да играе на сила. Искам да вметна,че именно нашият Сървър се отличава от другите,точно поради тази причина,че Лесните неща,ги няма и ги избягваме. Това е хард сървър,ще бъде и за напред.
Аватар
Valhir
Потребител
Потребител
Отговори в темата: 1
Мнения: 77
Регистриран на: преди 4 години

Re: Предложение за сървъра QuadGS.COM # Zombie Plague

Мнение от Valhir »

Аз съм напълно съгласен, да се добавят тези предложения.
-Увеличаване кръвта на Nemesis само при Armageddon Mode. - Защо да не се увеличат и при нормалния Nemesis не само при Armageddon мода.
Точно такива предложения трябват не безмислени ако се направят тези промени във играта и във сървъра ще се получат нещата и сървъра бързо ще се развива.
“The True Horde takes what it wants!”
"Feel the power of the wild"
Аватар
End Of Life
Собственик
Собственик
Отговори в темата: 1
Мнения: 360
Регистриран на: преди 5 години
Пол: Мъж
Discord: endoflife1948
Никнейм: End Of Life
Местоположение: София

Re: Предложение за сървъра QuadGS.COM # Zombie Plague

Мнение от End Of Life »

ZenPickle написа: преди 4 години Прегледах всички отговори (към 13.07.19). Радвам се, че имаше приети предложения.

Съгласен съм с мненията "ПРОТИВ" за изброените предложения и ги смятам за приключени: Dual MP-5/Pipe Bomb (след като попитах Nedev, разбрах как работят, не са хабене на AP), радиуса на Flare, премахването на Drag от Zombie Buy Menu (Предвид цената от 10AP, няма причина да се маха), премахване/замяна на Smoker/Climber (Щом наистина има начини да се справиш с тях, няма нужда от такива мерки), Survivor да има възможността да прави AP, Преименуване на Tight Zombie.

Към Nedev и Polizei относно оптимизирането на Buy Menu-то: Имах предвид опциите които не са налични попринцип (сиви, ако се натисне съответен бутон, не извършват нищо) да не се показват, тъй като създават излишни страници и забавят покупките.

Към Nedev и Polizei относно Assassin Mode: Знам за това, че кръвта се увеличава според броя играчи. Кръвта не беше основната цел на предложението (лош изказ от моя страна), а по-скоро намаляването на видимостта чрез мъгла или нещо подобно с цел затрудняване на Human играчите и създаване на интрига в мода.

Към Nedev относно Anti-Lag системата: Проблема не е личен или в сървъра. По-скоро става дума за слагане на някакъв лимит на пинг за сървъра. Така няма да влизат хора с 300+++ пинг които буквално се телепортират и могат лесно да развалят някои рундове. Това имах предвид.

Към Nedev относно проблема с честите модове: Аз лично съм бил свидетел на 5 мода поред, неведнъж. Това беше причината да повдигна този въпрос. Но, щом това не е бъг а просто плод на случайността, няма какво повече да се коментира.

Относно Retry системата: Прочел съм правилата, може би наистина е излишна. Нека вместо това се направи така, че правилата да са написани и на Английски език, и да се праща през даден времеви интервал в игровия чат линка към тях, за да няма незапознати.

Относно маповете: Може би има достатъчно голям резерв, но рядко се стига до нещо по-различно. Какво ще кажете за Map Vote с повече от 4 опции за нови мапове и някак си да има cooldown между вече изиграни мапове (примерно през 3 мапа да се появи във вота вече изигран такъв), за да се избегне често повтаряне. Разбира се, ако е технически възможно това.

Към Rekkles: Мисля, че няма нужда от увеличаване на HP на Nemesis в другите модове, тъй като там е с напълно адекватни стойности. Разбира се, колко лесно може да убиш Human зависи и от мапа, но средно статистически се справя доста добре, за разлика от Armageddon, където е с едва 2-3к HP. Против.
Здравей,

Прочетох всички отговори до сега и се радвам, че помагате да подобрим и развием сървъра.

Относно Buy Menu-то: Не мисля, че е нужно да скриваме предметите понеже се стремим да държим сървъра в оригинален вид. Лично нямам много часове в него, но работя с менютата без проблем на изуст. Това са дреболии, по важно е да отсрняваме сериозните проблеми.

Относно Anti-Lag системата: Добавен е плъгин, който при достигане на опреден Ping сървъра киква играча.

Относно Retry системата: Добавен е плъгин, който при написване на командата сървъра киква играча и не му позволява достъп до порядъка на 30 секунди.

Относно Map Manager-a: Тази вечер ще сложа нов, който ще разчупи гласуването като позволи повече възможности.
beastGS.com
Заключено